Η Ευαγγελία Χαραλάμπους ενημερώνει για τους πλειστηριασμούς και το "νόμο Κατσέλη" στην εκπομπή με το Δ. Καζάκη

Η Ευαγγελία Χαραλάμπους ενημερώνει για τους πλειστηριασμούς και το "νόμο Κατσέλη" στην εκπομπή με το Δ. Καζάκη


ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ στο e-roi.gr με το Δ. Καζάκη, οικονομολόγο και ιδρυτικό μέλος του Ε.ΠΑ.Μ., Γ. Αθανασιάδη, Β' συντονιστή της Π.Γ. του Ε.ΠΑ.Μ. και το μέλος της Νομικής Αλληλεγγύης του Ε.ΠΑ.Μ. Ευαγγελία Χαραλάμπους η οποία και μας ενημερώνει για τους πλειστηριασμούς και το "νόμο Κατσέλη". Μ. Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015.

4 σχόλια:

  1. ΕΧΩ ΥΠΑΧΘΕΙ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΜΟΥΝ ΕΜΠΟΡΟΣ ΕΓΕΙΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΟΥΝ ΕΜΠΟΡΟΣ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΡΟΧΩΡΩ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΣ ΜΕΧΡΕΙ ΤΟ 2017 ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ 2015 ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΠΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΡΤΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΒΕ ΟΠΟΥ ΧΡΩΣΤΩ 22,000 ΟΠΟΤΕ ΜΕΧΡΕΙ ΤΟ 2017 ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
    Μόλις τώρα · Μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμείς δεν μπορούμε να σας δώσουμε νομικές συμβουλές. Αλλά μπορείτε να απευθυνθείτε στο μαιλ του ΕΠΑΜ: info@epamhellas.gr, όπου θα ζητήσετε την βοήθεια της νομικής αλληλεγγύης του Ε.ΠΑ.Μ. (Ε.Ν.Α.) η οποία μπορεί να σας δώσει σχετικές πληροφορίες σχετικά με το ζήτημά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΑΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΤΣΕΛΗ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΦΕΙΛΕΣ Σ Ε ΔΟ.Υ ΥΨΟΥΣ 18.000 ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΝΑΙ 6.717 ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ 11.000 ΠΕΡΙΠΟΥ.ΟΙ ΟΦΕΙΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1993-2006.ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΕ ΟΤΑ ΥΨΟΥΣ 14.000 ΔΗΛΑΔΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8000 ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 6000 ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 18.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΠ 1996 .ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΕΧΕΙ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟ ΤΟ Ε9 ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΜΗΔΕΝΙΚΟ.ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΟΡΟΦΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΑΠΟ 140 Τ.Μ Ο ΚΑΘΕ ΟΡΟΦΟΣ.ΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ΚΕΝΟ,ΚΑΙ Α ΟΡΟΦΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΕΞ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ.ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΧΡΕΘΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ Ε9.ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΤΟ Ε9 ΓΙΑ Ο 2016?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mπορείτε να απευθυνθείτε στο μαιλ του ΕΠΑΜ: info@epamhellas.gr, ή στο epamlaw@gmail.com όπου θα ζητήσετε την βοήθεια της νομικής αλληλεγγύης του Ε.ΠΑ.Μ. (Ε.Ν.Α.) η οποία μπορεί να σας δώσει σχετικές πληροφορίες σχετικά με το ζήτημά σας.

      Διαγραφή

Από το Blogger.